Τζάκρη (Μετά από 16 φορές που της γίνεται η ίδια ερώτηση) Το 3ο μνημόνιο το έφερε ο Μητσοτάκης


Χρειάστηκε να ερωτηθεί 16 φορές η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θεοδώρα Τζάκρη, για να απαντήσει ποιός έφερε το τρίτο Μνημόνιο.

 

Η κα. Τζάκρη κατά την παρουσία της στη βραδυνή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού Kontra, μετά από αλλεπάλληλες ερωτήσεις για το ποιός έφερε το τρίτο Μνημόνιο, απάντησε ότι το έφερε ο Μητσοτάκης.

 

Δείτε το video:

 

 

 

 

Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/192069288769915/