Τσίπρας: Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη απάτη του κ. Μητσοτάκη στους Θεσσαλονικείς
Δημοσιεύθηκε: 12/06/2020

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξης Τσίπρας, μετά την επίσκεψή του στα εργοτάξια του Μετρό Θεσσαλονίκης, δήλωσε στις τηλεοπτικές κάμερες ότι «Το Μετρό της Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη απάτη του κυρίου Μητσοτάκη στους Θεσσαλονικείς.»
Αυτή τη δήλωση έκανε ο ίδιος ο κ. Τσίπρας ο οποίος το 2018 όντας πρωθυπουργός εγκαινίασε τους μουσαμάδες στο Μετρό Θεσσαλονίκης ως ολοκληρωμένους σταθμούς.
Δείτε το video:
Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.facebook.com/watch/?v=921365391610509


