Τόσκας: Κατήργησα την Ομάδα Δέλτα γιατί ήταν "μπαχαλάκηδες" από τη μεριά του κράτους


Μια απίστευτη σκηνή εξελίχθηκε στην πρωινή εκπομπή του τηλεπτικού σταθμού ANT1, στην οποία πρωταγωνίστησε ο πρώην υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Τόσκας.

 

Ερωτηθείς από τον γενικό γραμματέα του σωματείου ειδικών φρουρών κ. Μαυροειδάκο για το ποιός κατήργησε την Ομάδα Δέλτα, ακολούθησε ο εξής διάλογος, με τους παρευρισκομένους να μένουν ενεοί:

 

«Ποιός κατήργησε την Ομάδα Δέλτα κ. Τόσκα ως φασίστες, ως φασίστες τους εργαζόμενους;»

 

«Εγώ την κατήργησα και αποδείχθηκε σωστό. Ομάδα Δέλτα, εγώ την κατήργησα γιατί ήταν ομάδα μπαχαλάκηδων από τη μεριά του κράτους»

 

«Φοβερό, οι εργαζόμενοι μπαχαλάκηδες;»

 

«Ναι, ναι, καλά, καλά...».

 

Δείτε το video:

 

 

 

 

Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/611735986321279/?t=0