Τόσκας: Δεν είχαν πέσει χημικά στο Σύνταγμα


Ο πρώην υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας μιλώντας στη βραδυνή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού Kontra υποστήριξε ότι δεν έγινε χρήση χημικών στην συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε εναντίον της συμφωνίας των Πρεσπών στην πλατεία Συντάγματος.

 

Σχολιάζοντας το βουλευτή της ΝΔ Μίλτο Χρυσομάλλη ο οποίος είπε ότι αν συγκεντρωθεί ένα εκατομμύριο κόσμος στο Σύνταγμα για το σκοπιανό, η κυβέρνηση δε θα τους πεθάνει στα χημικά όπως έκανε η κυβέρνηση του κ. Τόσκα, δήλωσε τα εξής:

 

«Στο Σύνταγμα έπεσαν χημικά; Διαστρεβλώνετε καταστάσεις. Διαστρεβλώνετε την πραγματικότητα όπως προσπαθείτε εδώ και τέσσερα χρόνια».

 

Και συμπλήρωσε λέγοντας: «Στο Σύνταγμα η αστυνομία δεν υπήρχε καθόλου».

 

Δείτε το video:

 

 

 

 

Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/2498383597075221/?t=1