Τί είπε ο Μητσοτάκης σύμφωνα με τον Τσίπρα για τη μάχη εναντίον του κορωνοϊού


Ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου με αφορμή το δεύτερο καθολικό lockdown, κατά τη διάρκεια της οποίας κατηγόρησε τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη ότι είχε ανακοινώσει πως η κυβέρνηση νίκησε οριστικά τον κορονοϊό, εφησυχάζοντας με αυτόν τον τρόπο τον κόσμο.

 

Ο κ. Τσίπρας υποστήριξε την κατηγορία του λέγοντας τα ακόλουθα:

 

«Και τί έκανε όλους αυτούς τους μήνες; Ανακοίνωσε αυτάρεσκα μετά την πρώτη φάση ότι νίκησε οριστικά τον κορονοιό, στέλνοντας το απατηλό μήνυμα του εφησυχασμού και της επιστροφής στην κανονικότητα στους πολίτες.

 

Ο κ. Μητσοτάκης στο μήνυμα που είχε απευθύνει στους πολίτες αναφορικώς με την πανδημία του κορονοϊού, είχε δηλώσει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο πως βρισκόμαστε στο τέλος του πρώτου κύματος της πανδημίας, με την ακόλουθη φράση:

 

«Συμπολίτες μου, επικοινωνώ και πάλι μαζί σας στο τέλος του πρώτου κύκλου της αναμέτρησης με την πανδημία. Αλλά και στην αφετηρία μιας νέας περιόδου με επίκεντρο την οικονομία και την κοινωνία.»

 

Δείτε το video:

 

 

 

 

Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/420171388984005