Πολάκης: Θα σας ρίξουμε από την κυβέρνηση


«Θα σας ρίξουμε από την κυβέρνηση» διεμήνυσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Παύλος Πολάκης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του με αφορμή τη διαδικασία της ψήφισης άρσης της βουλευτικής του ασυλίας, έπειτα από μήνυση εκδότη εφημερίδας.

 

Ο κ. Πολάκης μιλώντας από το βήμα της Βουλής, επιτέθηκε στην κυβέρνηση κατηγορώντας την για αυταρχισμό. Υποστήριξε πως δε φοβάται και πως θα ρίξουν την κυβέρνηση γιατί δεν αξίζει στη χώρα.

 

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ δήλωσε συγκεκριμένα:

 

«Έχετε ξεφύγει, έχετε ξεφύγει. Και ξέρετε ότι η αρχή του κατήφορου κάθε καθεστώτος όπως είπα και πριν είναι ο αυταρχισμός. Και νομίζετε, νομίζετε ότι με το να φέρνετε εδώ άρσεις ασυλίας και απειλές δικαστικών διώξεων και το να βάζετε τους βουλευτές να σκέφτονται αν θα μιλήσουνε μη βρεθεί κάποιο όργανο δικό σας να του κάνει μήνυση κτλ, νομίζετε ότι θα μας φοβίσετε.»

 

Και πρόσθεσε τονίζοντας:

 

«Ούτε την σημαία υποστέλλουμε, ούτε σταματάμε. Θα συνεχίσουμε να σας αποκαλύπτουμε. Το κεφάλι δεν το σκύβουμε, θα σας ρίξουμε από την κυβέρνηση γιατί δεν αξίζετε σε αυτήν τη χώρα.»

 

Δείτε το video:

 

 

 

 

Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/712033219752273