Αν κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ ο κορωνοϊός θα ήταν μια γριπούλα;


Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας, αναρωτήθηκε από του βήματος της Βουλής απευθυνόμενος στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη «Τί θα γινόταν σε αυτή τη χώρα αν, αν ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση και δεν ήσαστε εσείς ο σωτήρας μας;»

 

Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα όσον αφορά την πανδημία του κορονοϊού την δίνει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και ιατρός, Θανάσης Παπαχριστόπουλος.

 

Δείτε το video:

 

 

 

 

Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/2979243905456687/