Γιαννούλης: Με ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν πολύ καλύτερα


Κατά την παρουσία του στην πρωινή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης, υποστήριξε ότι η κατάσταση στη χώρα θα ήταν καλύτερα με ΣΥΡΙΖΑ.

 

Όταν ρωτήθηκε ο κ. Γιαννούλης από τον παρουσιαστή της εκπομπής αν τα πράγματα στην Ελλάδα θα ήταν καλύτερα με ΣΥΡΙΖΑ, απάντησε ως εξής:

 

«Πολύ καλύτερα.»

 

Στην συνέχεια  ο παρουσιαστής απευθύνθηκε στον κ. Μαρινάκη ο οποίος εκπροσωπούσε τη Νέα Δημοκρατία στην συζήτηση και του είπε πως ο κ. Γιαννούλης υποστήριξε ότι θα ήταν καλύτερα με ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ να αντιδράσει αμέσως λέγοντας:

 

«Όχι με ΣΥΡΙΖΑ, με βάση τις προτάσεις που σας είπα. Δεν είναι του ΣΥΡΙΖΑ.»

 

Δείτε το video:

 

 

 

 

Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/694393911188343