Γιαννούλης: Με ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν πολύ καλύτερα

Κατά την παρουσία του στην πρωινή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης, υποστήριξε ότι η κατάσταση στη χώρα θα ήταν καλύτερα με ΣΥΡΙΖΑ.
Όταν ρωτήθηκε ο κ. Γιαννούλης από τον παρουσιαστή της εκπομπής αν τα πράγματα στην Ελλάδα θα ήταν καλύτερα με ΣΥΡΙΖΑ, απάντησε ως εξής:
«Πολύ καλύτερα.»
Στην συνέχεια ο παρουσιαστής απευθύνθηκε στον κ. Μαρινάκη ο οποίος εκπροσωπούσε τη Νέα Δημοκρατία στην συζήτηση και του είπε πως ο κ. Γιαννούλης υποστήριξε ότι θα ήταν καλύτερα με ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ να αντιδράσει αμέσως λέγοντας:
«Όχι με ΣΥΡΙΖΑ, με βάση τις προτάσεις που σας είπα. Δεν είναι του ΣΥΡΙΖΑ.»
Δείτε το video:
Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/694393911188343


