Από το "δέχομαι το ρίσκο" στο "εικόνα πολέμου στα νοσοκομεία" ένας μήνας απόσταση

Κανείς δεν πρόκειται να λησμονήσει την κυνική και απολύτως απαράδεκτη δήλωση του αρχηγού της αξιωματική αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος σε συνέντευξη που παρεχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA στις 9 Φεβρουαρίου, δήλωσε ευθαρσώς πως «Δέχομαι το ρίσκο να κολλήσουν κάποιοι άνθρωποι σε μια συγκέντρωση στο όνομα της δημοκρατίας.»
Ούτε ασφαλώς την ευθεία πρόσκληση του ΣΥΡΙΖΑ προς τους πολίτες να βγουν στους δρόμους για να διαδηλώσουν, μολονότι βρισκόμαστε εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού.
Παρ' όλα αυτά το θράσος του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ περισσεύει, αφού χωρίς αιδώ κατηγορεί μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες την κυβέρνηση, διότι η κατάσταση των νοσοκομείων εξαιτίας των κρουσμάτων του κορονοϊού είναι ιδιαιτέρως κρίσιμη.
Ο άνθρωπος που διατείνεται ότι είναι η προσωποποίηση της σοβαρής αντιπολίτευσης και της συναίνεσης, δήλωσε τα ακόλουθα:
«Η εικόνα σχεδόν σε όλα τα νοσοκομεία της Αττικής είναι εικόνα κατάστασης πολέμου.»
Δείτε το video:
Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/525684922165267


