Απίστευτος Γιαννούλης: Η μητέρα μου έβγαλε δίπλωμα οδήγησης για να της φορτώνουμε δικούς μας πόντους


Κυνικότητα χωρίς όριο από το βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστο Γιαννούλη, ο οποίος χωρίς αιδώ παραδέχθηκε μόνος του πως αν και η μητέρα του δεν οδήγησε ποτέ στην ζωή της, απέκτησε δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου, μόνο και μόνο για να της «φορτώνουν» τους πόντους ποινής του Point System.

 

Ο κ Γιαννούλης ως μέλος της Μονίμου Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής δήλωσε χωρίς κανένα δισταγμό, εν είδει χιούμορ μάλιστα όπως ο ίδιος ανέφερε, πως χρησιμοποιούσε το δίπλωμα οδήγησης της μητέρας του για να μεταφέρει σε αυτό τις ποινές που το επιβάλλοταν εξαιτίας των παραβιάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που ο ίδιος έκανε.

 

Ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης προέβη σε αυτήν την αποκάλυψη, κάνοντας γλαφυρή περιγραφή της παρανομίας που διέπραττε:

 

«Λυπάμαι που θα σας το πω με κάτι εύθυμο ή χιουμοριστικό, η μητέρα μου καλή ώρα είναι κάτοχος διπλώματος. Γεννήθηκε το '41, δεν έχει οδηγήσει ποτέ, το δίπλωμά της είχε βγει για να της φορτώνουμε τους πόντους, αν θυμάστε είστε νεότερος, από το παλαιότερο σύστημα του Point System. Κόντεψε να χάσει το δίπλωμά της από τους δικούς μας πόντους γιατί ποτέ δε χρησιμοποίησε το Ι.Χ.»

 

Όταν ο πρόεδρος της Επιτροπής προσπάθησε να προστατεύσει το βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ λέγοντάς του «Μην τα μαρτυράτε, μην τα μαρτυράτε», ο κ. Γιαννούλης απάντησε με αφοπλιστικό τρόπο:

 

«Έχει διαγραφεί το αδίκημα κύριε.»

 

Δείτε το video:

 

 

 

 

Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/189257709268812