Απίστευτο! Ο Πολάκης πήγε έξω από τις ΜΕΘ του Σωτηρία & έβγαλε τη μάσκα για να μιλήσει στην κάμερα
Δημοσιεύθηκε: 13/11/2020

Δεν έχουν τέλος οι προκλητικές ενέργειες του πρώην αναπληρωτή υπουργού Υγείας των κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ Παύλου Πολάκη, ο οποίος προέβη σε αυτοψία στο νοσοκομείο Σωτηρία κάνοντας δηλώσεις μπροστά στην είσοδο των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου αναφοράς για τον κορωνοϊό, χωρίς να φοράει μάσκα.
Δείτε το video:
Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/375511307202826


