Τσίπρας: Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη απάτη του κ. Μητσοτάκη στους Θεσσαλονικείς


Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξης Τσίπρας, μετά την επίσκεψή του στα εργοτάξια του Μετρό Θεσσαλονίκης, δήλωσε στις τηλεοπτικές κάμερες ότι «Το Μετρό της Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη απάτη του κυρίου Μητσοτάκη στους Θεσσαλονικείς.»

 

Αυτή τη δήλωση έκανε ο ίδιος ο κ. Τσίπρας ο οποίος το 2018 όντας πρωθυπουργός εγκαινίασε τους μουσαμάδες στο Μετρό Θεσσαλονίκης ως ολοκληρωμένους σταθμούς.

 

Δείτε το video:

 

 

 

 

Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

https://www.facebook.com/watch/?v=921365391610509