Αν κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ ο κορωνοϊός θα ήταν μια γριπούλα;
Δημοσιεύθηκε: 01/05/2020

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας, αναρωτήθηκε από του βήματος της Βουλής απευθυνόμενος στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη «Τί θα γινόταν σε αυτή τη χώρα αν, αν ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση και δεν ήσαστε εσείς ο σωτήρας μας;»
Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα όσον αφορά την πανδημία του κορονοϊού την δίνει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και ιατρός, Θανάσης Παπαχριστόπουλος.
Δείτε το video:
Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/2979243905456687/


