Έχουμε και τους αριστερούς να οργανώνουν πορείες μέσα στην πανδημία
Δημοσιεύθηκε: 27/04/2020

Παρόλη την πανθομολογούμενη υπεύθυνη στάση που έχει επιδείξει τόσον καιρό η συντριπτική πλειοψηφεία των Ελλήνων πολιτών όσον αφορά την τήρηση των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού, κάποιοι εκπαιδευτικοί αποφάσισαν πως τώρα είναι ο καιρός για συγκεντρώσεις.
Παρακολουθήστε την ομάδα αριστερών εκπαιδευτικών οι οποίοι έκαναν συγκέντρωση εν μέσω πανδημίας επειδή δε θέλουν να αξιολογηθούν.
Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/881226859007009/


