Τζάκρη (Μετά από 16 φορές που της γίνεται η ίδια ερώτηση) Το 3ο μνημόνιο το έφερε ο Μητσοτάκης
Δημοσιεύθηκε: 24/02/2020

Χρειάστηκε να ερωτηθεί 16 φορές η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θεοδώρα Τζάκρη, για να απαντήσει ποιός έφερε το τρίτο Μνημόνιο.
Η κα. Τζάκρη κατά την παρουσία της στη βραδυνή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού Kontra, μετά από αλλεπάλληλες ερωτήσεις για το ποιός έφερε το τρίτο Μνημόνιο, απάντησε ότι το έφερε ο Μητσοτάκης.
Δείτε το video:
Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/192069288769915/


