Τόσκας: Κατήργησα την Ομάδα Δέλτα γιατί ήταν "μπαχαλάκηδες" από τη μεριά του κράτους

Μια απίστευτη σκηνή εξελίχθηκε στην πρωινή εκπομπή του τηλεπτικού σταθμού ANT1, στην οποία πρωταγωνίστησε ο πρώην υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Τόσκας.
Ερωτηθείς από τον γενικό γραμματέα του σωματείου ειδικών φρουρών κ. Μαυροειδάκο για το ποιός κατήργησε την Ομάδα Δέλτα, ακολούθησε ο εξής διάλογος, με τους παρευρισκομένους να μένουν ενεοί:
«Ποιός κατήργησε την Ομάδα Δέλτα κ. Τόσκα ως φασίστες, ως φασίστες τους εργαζόμενους;»
«Εγώ την κατήργησα και αποδείχθηκε σωστό. Ομάδα Δέλτα, εγώ την κατήργησα γιατί ήταν ομάδα μπαχαλάκηδων από τη μεριά του κράτους»
«Φοβερό, οι εργαζόμενοι μπαχαλάκηδες;»
«Ναι, ναι, καλά, καλά...».
Δείτε το video:
Δείτε την ανάρτηση στο facebook, στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/611735986321279/?t=0


